Svenska ambassaden...ha ha



Ja då har man ringt hit och varit yx tokig oxå då...fick prata med en tant som jag säkert störde när hon satt och måla naglarna....i alla fall så sa jag vad jag tyckte och vad jag tyckte att dom skulle kunna hjälpa alla Svenskar som sitter fast i peking, å det var ju inte bra;)...hon var helt frågande!!! hon hade ju faktiskt ringt till Air China 2 gånger....ja vad ska man begära, det är ju trots allt Lördag...eller!!!!
Varför inte bara lyfta på fet röva och ta sig till flygplatsen och vara medmänniska och försöka informera och hjälpa dom som behöver hjälp....
Helt sjukt vilket samtal...hoppas att det går upp ett ljus snart för dom.

Kul start på Lördagen...å klockan var före sju oxå...phuu..

shit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0