skapat

Ville så gärna ha nya hissgardiner till köket med franskt tryck på...men...
jag har fyra köksfönster och dom kostar som billigast 300 kr st!!!
Tycket att det var lite för mycket ( för jag vill ju ha nya lampor oxå ;) )
ja ja kollade runt lite å såg att det var flera som hade sytt typ liknade gardiner av gamla spetslakan. Så jag tog å sprang på loppis å kollade runt lite men hittade inte det jag var ute efter.
Men så var vi uppe hos morsan å farsan i Norrland å där på en loppis hittade jag det jag har "sett" inne i min skalle ;) BRA VA...
så jag tog å sydde ordning gardiner av lakan å blev väldigt nöjd.
Å priset för tre gardiner : 100 spänn ;)
Nu är det bara nya lampor som fattas.

så här blev dom






Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad roligt :) Tack tack!

2010-08-26 @ 10:49:01
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0