Äntligen

I dag är jag pigg, snygg ;) 0ch allt känns faktiskt bra...att man kan må så bra efter att ha sketet å spytt i ett dygn...ja ja vet språket...men jag tror inte att dom som kommer in här är såå känslig ;) för då har dom kommit fel. Å till alla er som inte trodde att "flickor" bajsade...DOM GÖR DÄ! En på mitt jobb..inga namn men han går under namnet tong a ling ( fråga inte varför) ha ha... han i alla fall, vill inte veta av att vi går å gör nr. 2. Ja ja nog med skit snack ;) I dag i alla fall så blir det till att dra i väg å träna å det känns riktigt bra. När jag kommer hem från träningen så är jag lite sugen på att måla om några möbler som jag har här hemma...tror jag ska börja med de. Nu börjar det dra i hop sig till avfärd för Bodins...2 ½ vecka kvar...känns lite märkligt faktiskt, det är nog bara för att inte barna ska med.  Nä nu ska jag Face booka lite, See you ;)


Våran vakt hund Hilda.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hallå! Av en slump hittade jag hit....Ha en helt underbar semester...är inte ett dugg avundsjuk:)))

2010-02-16 @ 16:07:33
URL: http://www.simplesite.com/Uppercut
Postat av: Sofia

den där tonga ling lever allt i en annan del av åland.

2010-02-16 @ 17:24:45
URL: http://lenasofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0