Fredag em.

I dag så var jag å hämta det nya passet...herrgud...ja man får vara glad om dom släpper in en i landet ;)  Sen hem för det vanliga plocka undan fixa dra damsugan röja toan...phuu...sjukt ju!!!!
Medans Stefan gick å pilla sig i röva å "laddade" för badminton och bowling slängde jag i hop en ost/skink paj...måste byta liv med han nån vecka eller två ;) en sak är säkert vi skulle få leva på korv med tillbehör. Men det har väl ingen dött av eller?
 Nu ska jag i alla fall ta ett glas rött å mysa med Elinor.
 
 
 
 
 Trevlig Fredag.


Kommentarer
Postat av: Nathalie Posth

Jag vill också mysa med er <3 Saknar Karlskogabodins!

2010-02-13 @ 01:41:47
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: evee

oh satan vad gott det sag ut.. jag ar ratt trott pa pasta och nudlar!!

2010-02-13 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0