Svett...

Ja man kan ju faktiskt bli svett på olika sätt, jag valde att sticka i väg på Träningslagret för att testa Indoor walking...phuuu säger jag bara... Gud vad dom hittar på ;) I dag var det "bara" 20 minuters pass...det räckte!!! Om jag nu blev svett för att jag tränade eller för att både tidningen å tv var där, ja de har jag ingen koll på faktiskt...hur kul är det att se sig själv flåsa som en stor ko i TV...hallå!!! Vi kunde väl ha fått påsar över skallen eller nått...ja ja det är väl kul att visa upp "vanliga" otränade människor oxå ;) Men på Måndag så ska vi köra igen men den då blir det 45 minuter!!! jag lär ju rulla ut ur den där jäkla totyr salen...men det sägs att röva visst ska flytta upp en bit...hmmm..det återstår att se, om det är nått jag har så är det röv....upp till bevis :)
Nä hörni nu ska taxi Bodin åka till lagret igen, nästa generation Bodins ska träna.
Ha en super bra Fredag...puss på röva.
 
  
kanske inte riktigt min storlek, men hon hade ju en smal midja :0)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas på och förväntar mig att du dyker upp i både tidning och tv. din linclus! Du höll väl ihop benen..

2010-02-05 @ 19:53:39
URL: http://lenasofia.webblogg.se/
Postat av: Anneli

I Kuriren dök du upp iallefall..... :)

2010-02-06 @ 08:14:57
Postat av: Linda

Mmmm, få det att låta som en slump... du ringde ju en miljon ggr å bad mig kolla upp när c-tv skulle vara på plats.... klockan 14 sa ja å klockan 14 såg du till å boka in på indoor.....

Å de är sant, rövarna kommer åka upp på alla som kör indoor, så högt att man kan ha dem som kudde...

2010-02-06 @ 16:15:30
Postat av: Susanne

Ha ha ha LINDA du skulle ju inte tala om att jag frågade!!!!!

2010-02-06 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0