Tisdag.

I dag skulle jag i väg å combatta men ... så vart det inte..fixade hemgjord pizza istället å sen måste jag ta tag i noravägen 85!!!! Märkligt.... hur mycket saker finns det? Garderober...varför ska man envisas att ha det på varje rum när trappen funkar jättebra att ha kläder i??? hmmmm...tror att jag måste tänka om här hemma ;) skor...från och med nu så behöver ni inte åka till skopunkten för att få tre par skor till priset av två!!! Nää åk till Noravägen i bråten, Få fem par å vi betalar 100 spänn!!!! Om nån kommer hem med ett par till skor utan att kasta några andra så blir jag tokig...phuu. Ytter jackor...hur många kanman ha på sig samtidigt??? Våran hall är inte så stor men uppenbart så ska alla ha tre jackor var framme....sjukt dää.. Nä nu jävlar ska här rensas :)
Hoppas att alla andra tycker det oxå, medans jag rensar så ska jag göra några combat slag å sparkar, då måste det ju räknas som träning... see you;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0