Torsdag kväll.

Jaha då var det torsdag igen då, sjukt va Torsdagar det är i veckorna ;) I morgon så ska jag i väg å köra ett Easy Line killer pass sen i väg å jobba kväll...kul liv...ja ja man ska ju inte klaga säger dom som vet. I morgon kväll så ska jag göra mitt allra bästa...allra allra bästa...jag ska försöka vara vaken längre än 22.00...just 22 är en magisk tid, det är då jag börjar att med stor vid öppen mun försöka hitta syre till min skalle :) Jag brukar inte lyckas, men i morgon då jävlar...Va f_n man ä som en gammkärring, gå å sova vid tio å kliva upp vid halv sju..sjukt ju..nä nu ska det bli skärpning.
Nu ska jag glo på tv en stund, ha en bra torsdags kväll hörni :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0