06.35

Jävligt märkligt... ja ja sån är jag..morgonmänniska. Vad händer i dag då? Ja jag ska väl ut å hoppa i snön å vara överlycklig, å hoppas på att det kommer mer snö..................NOOOOOT!!!!...............
Va i hel_ete är det här??? Ja jag fattar att det är snö, men hallå! Nu räcker det. Man får ju en lättare hjärnblödning när man tittar ut...i alla fall jag. Men i går såg jag tre ungar som streta i snön på skidor med ryggsäcken på ryggen, säkert på väg hem från skolan. Stackars barn va det enda som kom upp i mitt huvud...säkert friluftsmänniskor till föräldrar, ni vet...man ska vara ute HELA TIDEN....inte åka bil om man kan cykla....passa på å åka allt som finns när det är snö....tugga på ett träd i skogen om du är hungrig...Ja ni vet ....så är inte jag!!! Nä sol..flyg till ännu mer sol...bärs...varmt vatten...Men, helt otroligt jag är ju friluftsmänniska!!! på sommaren ♥♥



                                                                         

 Trött på allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0