Blocket.

Jag har kollat runt efter en mini pc ett tag, utan större framgång. Men i går så satt jag å kolla på blocket å vips så var den där ;) ringde å kollade om den var kvar, det var den...
Lars (som hans namn var) berättade naturligtvis vilken fin å bra dator det var...hmmm...fint jag kan ju så mycket om datorer...I alla fall , till slut så skulle vi göra affär..efter en halvtimmes snack från Lars sida...Under den halvtimmen fick jag reda på att Lars var en gymnasie lärare å hade nån fil nånting i nått ( lyssnade så där faktiskt) Hans dotter var 11 år å pappa Lars ville att dotter skulle bekanta sig med surfning å sånt ;) men det ville inte lilla dotter hon ville rida i stället... ;) så pappa Lars berätta att dom då hade talat om för lilla dotter att hon fick välja på att ha kvar datorn ( somnu är min) eller rida. Pappa Lars å frun tyckte att rid stövlar å sånt var såååå dyrt, så lilla flickan fick välja...Jaaa sa jag det var bra...hmmmm... ja ville ju bara köpa datorn!!!!!  Pratsjuk???? Näraaa...
Efter många om å men så är datorn min å på väg med posten till Noravägen 85...phuuu... kul kille...
                                                                                 
                                                                              


Kommentarer
Postat av: Nathalie Posth

Haha, hon får ha katt på magen, men inte vilken katt som helst! Den där Lars skulle man inte ha til farsa hörru. Puss pårä ngo!

2010-01-15 @ 15:31:30
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0