duktig ;)

Ja i dag har jag varit duktig å ska forstätta vara det ett tag till ;) Tvingade Elinor att hjälpa mig att lägga in annonser på Tradera...hon tyckte det var jätte kul...not ;) Men nu har vi fått ut 35 annonser så jäklar får dom ta å börja buda. Det tar så mycket längre tid än man tror, det ska vägas, ta kort , lägga in kort skrivas å packa in skiten...phuuu... värsta post kontoret i Bråten.
Nu ska jag plocka i hop lite sen måste det börjas att förbreda middagen som i dag ska bestå av fisk.
Å innan vi drar på lagret så ska jag svänga förbi och hämta ut biljetter till kvalet på melodifestivalen, det som går av stapeln i Ö-vik. Mina föräldrar ska få gå å kolla in det.
Kul kul för dom ;)





ha så kul mamma och pappa <3



Kommentarer
Postat av: Mamma Marianne

Ja vi ska ha det så bra i Ö-vik ja tror det blir en höjdare . man få tacka så mycket kram Mamma

2010-01-18 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0