Hej å hååå..

I dag har jag slagit till å köpt ett års kort på Träningslagret...phuuu... tro om det var ett bra köp!!!!
Det blir nog bra.  I dag ska det ävens bokas flyg från Bangkok ner till Phuket, gött dää.
Det är inte så långt kvar nu till man får dra i väg till värmen, ska bli sååå göööt..
Jag vill bara lägga mig ner å tjuta när jag ser strandkort från Eve och dom. Nu vill jag inte ha mer snö och vinter. Så de så! Jaha å vad händer i dag då? Ja jag har mest suttit i telefonen och vid datorn för att fixa lite olika saker, tråkigt. Men nu tror jag att saker och ting börjar att rätta till sig.
Jag skulle verkligen behöva energi nu....min har sprungit bort. Usch va seg jag är. Nä nu får man ta å rycka upp sig det här funkar ju inte. Ha en bra dag. sussie.

                                                                                    
                                              lite fattigare men träna får jag göra i massor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0