Ledig måndag.

I dag är jag ledig, såååå skönt! Det finns ingen bättre dag att vara ledig på tycker jag, är man ledig en fredag ja då ska det städas av, handlas å lagas nån go mat.
Måndag...behöver inte göra nått...gött som faaan ;)
Men även fast det är måndag så ska jag greja lite...
Eve har strul med nått visa kort - mamma ska fixa!
Elinor har rensat i sin garderob - mamma ska tradera!
Ellen har oxå rensat - mamma ska tradera ännu mer!!!
 Om det hinns så ska det lämnas tillbaka två par skor till Din sko ( nått fabriks fel) - maaammmmaaa fixar!!!! Fy faaann för MÅNDAGAR ;) Näraaa...bara skojar ;)
Senare i dag ska det i alla fall tränas, Elinor och jag ska först pumpa å efter pumpen ska vi köra crazy lip med Annelie Magnusson...tjohooo... det blir nog bra...hmmmm...hoppas jag!!!!
Nä nu ska det hämtas mer kaffe, sen ska företag Bodin in på Tradera.
Ha en bra Måndag. Tycker jag ;) Puss å kram.


                                                                           

Jaa vänner såbhär ser det ut en morgon när man kommer på att man INTE är ledig.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0