Min Lördag.

Hade ställt kl för väckning 20 över 8, å här sitter jag nu 20 över 6!!!! va fan...varför ar det alltid så här??? När man får sova då vaknar man å tvärtom. Ja ja, kaffetåren är intagen i all fall, Gött.
I dag så ska jag åka bort på Bergslagskolan en sväng, dom har öppet hus. Plus att jag ska skjutsa Elinor, sen tänkte jag springa över loppisarna i stan, hittar säket nått som jag MÅSTE ha ;)
Herr Bodin ska ta tag i källaren ( sa han igår, men det kan ju ha ändras i dag!!) Nära...han ska vara stor stark karl i dag, ner i källaren å leka med släggan ;) Kan bli svettiga arbetarkort på han sen ;)
Hoppas att hinna måla Evelinas sovrumstak i dag oxå...få se vad tiden/orken räcker till.
I kväll ska vi umgås med våra goooa vänner Thingberg, det var ett tag sen vi träffades...kul kul.
Nää hörni..upp å hoppa nu...det är morgon...
 
                                                                           skynda fynda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0