PANIK!!!!

Ja så började min morgon, Hade ställt klockan på 07.00 tänkte ta eb sväng med Hilda innan jobbet...men...för första gången i mitt liv, ja lovar trycket jag på snooz knappen, kort efter så får jag mess. Hmmm det är säkert Eve så jag tar upp mobilen å börjar läsa, det enda det står är: RING NU; PANIK!!!!
Ja va i helvete tror ni jag fick, upp ur sängen troserna på sniskan, sorry alla grannar...ingen BH, ja ja jag hade PANIK ;).
Tillslut efter att jag har hittat nr så ringer jag upp med PANIK i hela kroppen-va fan har hänt? ska jag flyga till Australien redan??? Eve svara rätt så lugn faktiskt, hon börkar å ska små prata så jag bara vrålar -vad har hänt?
Ja vet vi alltså va å handla mat, ja vi sitter på hotell rummet nu,,Jo i alla fall så betällde vi pasta carbonara å de är ju levande larver i maten!!!!! Å va vill du att jag ska gära??????  Svett som en gris var jag ( mamma = tänker det värsta) Hmmm....måste sluta med det.  Men har inte tjejerna sett ROBINSSON???? va fan dom äter ju allt som rör sig, märkligt. Ja ja det blir långa tre och en halv månad för mamma Susannne :)
Puss på er ni som äter levande föda....asg.

 


Kommentarer
Postat av: marie taxén

2010-01-13 @ 08:20:09
Postat av: marie taxén

Mina tjejer kan också få upp mig i brygga av ångest. Tänk om man kunde lära sig det men jag är precis som du jag hade varit halvägs till australien.......

2010-01-13 @ 08:22:55
URL: http://backastrand.blogspot.com
Postat av: Nathalie Posth

Haha jäkla dramaqueen den där Eve!;)

2010-01-13 @ 14:09:27
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Anneli

Förstår att du hade tusen tankar och var på väg till Australien i dina tankar efter att ha fått ett sånt mess från Eve.....

Blir ändå lite full i skratt så här efteråt, man undrar lite vad hon tänkte i den stunden hon skickade messet till dig......

2010-01-13 @ 19:31:06
Postat av: Susanne

Jadu Annelie du skulle ha fått dig ett gott skratt om du hade varit här i morse..tro mig ;) jag hade full PANIK ja lovar ;) jäkla unge...

2010-01-13 @ 19:44:04
URL: http://karlskogabodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0