sms guld...


Ja nu har jag gjort som många andra, skickat guld som jag inte andvänder plus sånt som är trasigt till sms guld. Spännande å se om man kanske kan köpa dom där jävla vinter däckerna som dom tjatar om i reklamen :) eller hur!!!! Vinterdäck....hellre skulle jag åka på fälljarna.
Näää så mycket guld var det ju inte men det kanske blir en korvring, såg att det var tre korvringar för 79 kr på konsum, det ska vi nog slå till på ;)
Om jag inte skriver här i slutet på veckan å om facebook är nerstängt...ja då var det mycket guld å jag är i ett varmare land ;)


Blir spännande det här ...


Kommentarer
Postat av: Lilli

2010-01-15 @ 18:40:21
Postat av: Lilli

Vilken fin blus, den passar dig jättefint juh!

2010-01-15 @ 18:41:10
URL: http://lillisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0