Söndag.

Godmorgon, jag har precis snackat med Eve på FB. Hon har precis averkat Söndgagen genom att ligga å sola å bränna sig lite, stackars barn!!!!! Sen har dom problem men  mygg!!! Ja sa jag det har fan ínte vi.  Vad händer i dag då tro??? Ska börja min dag med att ta en promenad med lilla Hilda, gött dä. Sen ska jag åka å kolla på en kamera på Elgiganten plus att jag ska lämna in Ellens, nån knapp som inte gör som den ska ja göra... Ja just det ja mat ska fixas oxå, det är sånt vi gör på söndagar i vår familj ;) å de är sååååå kul :).....hmmmm....den ständiga frågan: Vad ska vi äta???
Nä hörni, ryck upp er nu...De ska ja gööö.... Kaffe till knoppen å resten av kroppen...tjohooo.
 
                                                                              
                                                                                Kaffe är bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0