Svårt,

Ja det är inte lätt...vi ska köpa en ny kamera, snacka  om djungel!!!! Å jag som går efter hur snygg den är, hmmm känns så där faktiskt. nån som har nått att rekomendera??? Vi har sneglat på en Canon power shoot. Ska försöka ta tag i detta stora ilands problem,usch nästan så man skäms när man tänker på det...så det är bara att sluta att tänka, å det har jag inga problem med att göra..tror jag ;) Nä nu ska här fixas ugnspankaka det var typ 100 år sen vi åt det. När klockan står på17.40 så står Ellen å jag på lagret å kör combat så det står ut genom öronen på oss...Gött däää.
Nu ska jag sätta fart å även försöka sätta fart på resten av familjen, ni vet tvätt å sånt ;) för sist jag kolla i tvättstugan så hade vi inte någon tvätterska....men det skulle vara gött å ha en ;)
See you;)
                                                                        
                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0