Vår tur....snart ;)

Ja nu så, Evelina är på resande fot det betyder att äntligen kan man börja tänka på våran resa.
Det enda som är helt bestämnt är att vi landar i Bangkok 6 Mars å ska ta oss ner till Patong där har vi bokat 2 nätter. Sen då???   Vi har snackat om att dra till Koa Lak å även stanna  till vid
Surin island, det ska vara helt underbart både över och under vattnet. Det passar oss utmärkt.
När vi varit där några dagar typ 2,3 ska vi nog ta oss ut till Phi Phi, där ska jag troligtvis gadda mig, det gjorde jag sist vi var där så jag ska söka upp samma kille å utöka en tatuering lite :)
Ja, sen får vi se vad som händer å fötter...
gött dä ;)



surin island







koa lake  <3






Phi Phi - Maya bay <3

Ha re gött Sussie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0