Tisdagmorgon

Sååå trött i dag...alla fåglar som finns i Bråten var faan vaken i natt...sov snälla om nätterna ;) Ja jag vet ja kan ju stänga fönstret...men det är ju så gött med lite luft. I lands problem!!!!
I dag ska jag i alla fall i väg och hälsa på Café Selma på bergslags skolan.
Det är ett Café som sköts av förståndshadikappade och jag ska vara där i höst som resurs när badet stängs för renovering, det ska bli jätte kul :)

Nä nu ska jag försöka att vakna till en smula...
eller slänga på mig lite smink så att jag ser pigg ut i alla fall ;)
puss på er.
sussie


Kommentarer
Postat av: marie

Jag säger bara grattis till café selma det kommer säkert att bli kul....det behövs en portion humor och livsglädje och det har du......kul att göra något annat eller hur?

2010-06-08 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0