Bangkok

Hely sjukt att man mitt i Bangkok springer pa folk som man akte pa flyget ner med....a flera ganger oxa...varlden ar for lite ;)  Vi har det saaaa gott...vill inte hem...men jag vill att min barn tar ett flyg ner i stallet.
Vi har sett massor av saker har i Bangkok men det ar saaa sjukt stort...det bor 15000000 i Bangkok sa det ar ratt latt a komma bort:) tur att det finns TUK TUK....men dom kor som om dom har stulit moppen...bara att halla i sig ;) I dag sa har vi sagt hejda till nagra nya vanner som skulle vidare till Hawaii, synd om dom.. Vi ska nog forsoka att lagga upp bilder har det verkar som att det gar ratt snabbt har, sa vi gor ett forsok.
Alla som ska till Thailand maste minst ha tva hela dagar har, i gar sa shoppade vi pa deras STORa a da menar jag STORA varuhus..herrgud,,, vi var dar i ca 5 timmar a gick inte i genom en tredjedel. Men vi var tvungna att kopa tre nya vaskor, Stefan kannde sig som pojken med guld byxorna... vi handlade a handlade a nar vi var klara a inte orka bara mer sa tror vi att vi ca gjorde av med 3500 kr, hemma hade det latt kostat flera tusen...stefan kopte 4 par jeans, markes, for en hundring st...sjukt. Na nu ska vi hamta kameran a kopa en ol till...see you
Kyss i rova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ni har det helt toppen..Välkomna hem...Kram

2010-03-29 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0