Lamai

Igar sa kom vi ju hit som jag sa...jatte mysigt hotell, det heter Holiday park Lamai Beach och vi betealar 800 bath per rum och natt ;) bra grejer.. ligger mitt i Lamai bara en  vag ovanfor stranden...bra det, i fall man maste "springa" a gora nr 2....ha ha kan latt handa med stark Thai mat.
Just nu sa ar klockan 08.45 det betyder att ni sover som sma grisar, i alla fall ni som inte jobbar natt sjalv sitter jag och nyss tagit en kopp kaffe, hor vattnet porla i fran poolen bakom mig :) ja det var inte snallt jag vet- men jag ar inte alltid snall...VA va sa ni har ni fatt sno!!! FY FAN!!! jag ska snart ga a branna tarna i varm sand om en stund..hi hi hi i kvall sa ska jag nog ta a dra i mig en singha eller tva...ja sa bra kan man ha det men det ar ju inte langt kvar nu :( bara hem a borja leva svensson liv a spara pengar for att kunna dra igen. Det har skulle alla fa chans att gora.
Ha det bra SWEDEN
Nyp i rova a smack puzz pa kinden.
ps Rosie..nyss sa skulle jag kanna hur det var att gora sittups a sta i planka....det gick at helevete!!! VA BLIR DA???? ds. :)

slakt och vanner i Karon.



Hungrig man...forvanad!!!




Thai-Sibylla =karlek



allt finns..


kaffe och en super goood kladd kaka.


Lamai...pa vag tillbaka till hotellet.



Stefan trott efter en dags resande i varmen...ha ha jag fick mig ett gott skratt.
OBS kolla pannlampan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0