Torsdag

Nu befinner vi oss i Ao nang, det ligger bara en kvart med Long tajl bat fran Railay. Det ar mer en stad...helt klart mysig men det slar inte Railay ;) Nu ska vi i alla fall ner a bada, vattnet ar ca 28-30 grader varmt...37 ar det inte det vet vi ;)...I gar sa vaknade jag a hade sjuuuukt ont i magen, trodde jag skulle foda tvillingar. Men naaa ra jag hade jordens urininfektion...men sakta sakta tog vi oss till apoteket ( varje steg gjorde dyng ont ) a pa apoteket sa fick jag nagra pasar med farg glada piller :) A i dag en dag senare a ca 10 tabletter sa mar jag bra :) Bra shit...
I morgon bitti sa aker vi farja igen, da tar vi oss till Phuket karon beach, da ska vi antligen fa traffa tjejerna som har varit ute a rest sen i borjan av Januari. Det blir varsta ganget som kommer till Karon, det blir nog kul..min mamma a pappa Stefans mamma a hennes kompisar, Evelina Kristin och Sofia och Sofias mamma a pappa och kanske anven Kristins bror...ja det blir nog kul ;)
 
 
 Ao nang strand promenad
 
Utsikt fran varat hotell.


Anannas bat ;) Gott.


Ja vi har mestadels legat till bords :) a det har funkat bra


Ray ban ;) 3 st for 100 kr...


Pussss pa er ;)
 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Håller med helt klart att det är mysigare på Railey än i Ao Nang....... Stränderna är inte dom bästa där.....

Men men man kan ju inte få allt, kan lova er att ni har det bättre i Ao Nang än här hemma i Karlskoga.

Klockan är 6,30 och det är lördag morgon, ute blåser det svinkallt, usch usch.

Ta tillvara på resten av eran tid i den underbara värmen.

kram kram på er bådda.......

2010-03-20 @ 06:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0