Torsdag kväll...

Hej svejs de va ett tag sen jag skrev nu...
Dagarna bara springer förbi, nu är det helg snart igen<3
I dag har jag tagit bort lite blommor ute å försökt att fixa lite höstfint, känns rätt skönt.
Sen så var jag och tjejerna i väg å körde ett sjuuukt jobigt indoor pass...phu...å de ska man betala för, ja ja .... När vi kom hem så var söta Ebba här, hon ska sova hos oss i natt.
Full fart i Bodins hus i dag :) Lite övertrött kanske...skulle tro det ;)
Nä nu vill Ebba att vi ska mysa liet så det är bästa att göra det nu :)
Kolla vilken fin kista min duktiga tjej Eve har fixat.


Lilla Vera är ej till salu ;)


Kommentarer
Postat av: marie

vilka fina grejer hon gör!

2010-10-08 @ 08:27:35
URL: http://backastrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0