Hej igen :)

Ja det var jäääääätte länge sen jag bloggade....har faktiskt inte haft nått att dela med mig av ;)
Men nu vill jag bara tala om att vi ska dra till Thailand på Måndag morgon och vi kommer hen 27 mars, det ska bli sååå gött men det förstår väl dom flesta ;)
Under tiden vi är i väg så ska vi försöka att vara lite bättre på att blogga.
Vi kommer att resa runt en hel del så vi kommer att försöka få med lite bra fakta oxå.
När vi kommer till Bangkok så tar vi flyget direkt till phuket för att sedan ta oss till färjan  som tar oss ut till Phi Phi.  Hoppas att vi får ett rum på Rim Khao där vi bott förr ;)
Nä nu har jag en del att ta tag i...varför ska man lämna allt till sista stund??? märkligt!!
Men men...hörrni vi hörs dåra.
Kram


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet du om att det är olagligt att bli så brun som du är där!!

2011-03-05 @ 09:31:56
URL: http://lillisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0