2011-01-27 kl.21.09

Nu ska jag ta å borra ner skallen å baa köö...jag ska jobba 19 dagar å bara vara ledig en Söndag, phuu... men det går allt ;) jag får ju vara ledig i mars i stället.
Jag har fått bytt några dagar med några arbetskompisar..snäll snällt.
I morgon blir det som vanligt en tur till lagret för ett svettigt pass IW med Linda <3
Och på Lördag ska det först jobbas sen ska Ellen och jag åka å hälsa på våran extra familje medlem ;) Emmy <3 Hon är på sjukhuset :( Hon har skadat sin rygg...stackarn. Hoppas verkligen att det går bra för Emmy.

På kvällen ska vi få gå på en härlig middag hos goa vänner som det var ett tag sen vi träffade, ska bli jätte kul...och gott ;)

Nää nu ska det inte dröja innan jag ska hoppa i säng å läsa lite, klockan ringer i tid i morgon det var visst min tur att ha morgonbad ;) HÄRLIGT...

ha en skn kväll.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0