Klick klick..

Så fort går det att beställa hem lite kläder :) Nu väntar jag på ett paket från Ellos som ska dimpa ner i lådan till veckan. Har beställt några shorts, en bikini som med all säkerhet kommer att sitta konstigt ;) men trosorna kostade hela 40 kr och bh 15 kr så jag slog till.
Måste ju ha några nya shorts tills vi drar till Thailand, vill ju inte börja med att söka det.
Å vi ska ju börja med att åka runt överallt så då är det ju gött att inte släpa på allt för mycket packning, shoppa gör vi när vi kommer till Bangkok innan  vi ska hem.
Förra året i Bangkok var det ju sjuuuk shopping...hur mycket som helst fanns det ju :)
Men sen blir det ju så att när manser så mycket billigt så handlar man utan att tänka till..sen kommer man hem å inser att det kankse inte var det smartaste man köpt...så den här gången ska jag FÖRSÖKA att tänka till...försöka :)

nu ska jag sy lite tror jag <3


Ett super stort varuhus
MBK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0