Nu kör vi...tror ja.

I dag var det dags för första passet på lagret efter ett uppehåll på ca tre veckor....å jaa det gick faktiskt jättebra, riktigt skönt :)  Hoppas bara att det håller i sig.
Det enda som jag ser som jobbogt är den här jävla duschen som måste göras jämnt å ständigt ...ja ja ilands problem ;)  Tro om herr Bodin skulle tycka att det är ok att sova bredvid sin fru som har intorkad svett på hela kroppen???? Nja skulle tro att det blir skilda sovrum då ;)
Nu ska vi dra i gång halvåtta hos mig igen, vi var ju fyra par som körde det förra året så nu ska Stefan och jag dra igång det igen...det ska bli skit kul.
Jag säger det igen...ni som inte har gjort det..gör det!!!
Tänk bara att bli bortbjuden på trerätters tre gånger å sen fixa en gång :) sååå gött.
Nä nu ska jag ta å hoppa in i duschen å få det gjort sen ska jag nog ta å sätta mig å sy några ljuspåsar tror jag..
Ha en bra Måndag.
Kram




En påse av tyg som jag har sytt, sen så stryker man på en bild och om man vill så kan man sy på spets. Man tar sen en glasburk å stoppar i påsen...klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0