Seg/ Mys Lördag

I dag har jag varit inne hela dagen...näää justa ja jag stack ju ut skallen å ropade till Stefan när han var ute...det räknas som om jag var ute :)
Jag fixade jätte god middag i dag tills Evelina och Ellen kom hem från sin skidåkardag :)
Så nu sitter jag med ett glas vin å funderar på om jag orkar dricka ur det eller om jag ska gå å hämta ett glas vatten i stället ...
Kom precis på att på Måndag så är det precis åtta jävla veckor tills vi drar till Thailand :)
Men faktiskt så har jg inte längtat så mycket..men det är ju bara för att Stefan å jag ska åka själva...Barna ska vara hemma å hålla ställningarna <3
Men jag tycker inte att det är gött förens jag är nere å har pratat i telefon med dom :) sån är jag.

Men snart är det dgas att få lite ångest <3


Thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0