Nått annat...

Om ca en månad så drar Evelina med 4 andra till Bangkok. Dom kallar sig för Happt Walk, dom ska ta en liten promenad på ca 90 mil ;) Alltså dom ska gå från Bangkok till Phuket till förmån för ett barnhem som heter Happy Child. Det går väldigt bra för dom..dom har redan dt´ragit in ca 100.000 kr!!! sjukt va hjälpsam alla människor är <3<3 Man kan sänka per kilometer, typ 1 kr / kilometer blir 900 kr.

Alla pengar går oavkortat till barnhemet och ungdomarna står för alla lostnader själva som flyg, mat och boende. Jag tycker att det är beundransvärt <3

Jag, Elinor och Ellen ska ta flyget från Arlanda till Bangkok den 15 December, vi ska resa runt i Thailand tills 22 december då ska vi fira jul i Kamala Phuket.
Vi ska även ta emot Happy Walk gänget i Phuket då tillsammans med barnhemmet och många fler.
Det ska bli såå kul ;)

Nyår ska vi vara på Phi Phi å då reser även Evelina med oss, sen drar vi vidare till nån rolig/fin ö...gud vet vart ;) Det vi vet är att vi ska avsluta i Bangkok Kohsan Road.
När vi kommer till Bangkok så kommer det även ner fler från Karlskoga så då kommer det nog bli några roliga tokiga dagar :)

Vi kommer att flyga mot Sverige igen 15 Januari..mitt i kalla vintern :/ usch...ja ja man ska inte klaga :)

Det ska bli härligt även fast jag även tror att vissa atällen som vi kommer att besöka kommer att kännas väldigt hårt...ställen som jag och Stefan varit på och bara haft det såå underbart <3<3

Han kommer att vara med oss hela våran resa <3<3
Jag och våra älskade brudar ska ha en så härlig resa...så är det bara <3<3

Följ oss gärna här på bloggen när vi drar i väg, vi ska verkligen försöka att uppdatera ofta :)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0