Torsdagmorgon

Men HEJ!!!
Ja det var ett tag sen jag var här inne..men otroligt nog så är det en skara som tittar in hos mig ;) KUL :)
Hmmm vart ska vi börja...
Nått har hänt hos oss Bodin´s...jag har fått en bättre magkänsla...bestämnt mig att skeppet ska framåt..inte bakåt å inte sidleds...utan framåt!!! Klart som bara den att man stannar upp titt som tätt å det är ok...allt får ta sin tid <3 Men en fot framför den andra...så ska vi nog få till det här så småningom..

Saknaden efter min man Stefan är ABSOLUT inte mindre, snarare tvärtom.
Men som sagt jag har fått en bättre känsla i kroppen nån slags styrka...å då menar jag inte att jag är stark...utan styrka!! Styrkan tror jag att man får från sina barn, Stefan å alla goa vänner som finns runt oss...det är ju inget man går å söker å tänker på utan helt plötsligt så är det som om magen har ramlat ner där ned ska vara..den sitter inte uppe i halsgropen..

LIVET..
Ja uppenbart så er livet olika ut för oss alla...vi är ju olika som individer.
Man säger ofta (utan att det ska ha hänt en tradgedi) att man ska leva i DAG..i morgon
 kan det vara för sent!!!

Det är nog bland det svåraste man kan begära av sig själv...man vill gärna planera till semester..till julen...till festen som är på Lördag..osv..men så funkar dom flesta av oss.
Lite planering måste man ju bara ha annars så skulle ju inte våran vardag funka så jävla bra ;)
Jag fick frågan: Susanne vart är du om 5 år???
Å jag kunde med hela mitt hjärta säga ..du det har jag inte en susning om...
Men vart är du om 1 år?  Jag funderade ett tag å sen så svarade ...Du det vet jag inte heller..på riktigt...
då fattade jag känslan av att leva lite här och nu!! Jag får helt enkelt vänat å se vad jag är/gör nästa år i Maj...spännande ;)
De är lite Carpe Diem över det hela :)

I alla fall så är det så att jag har blivit erbjuden ett jobb som assistent i Thailand Kamala..å ska nog tacka JAAA...fyra månader ska jag vara i Kamala..Nov-Feb...
Berättar mer när det är 100 klart.

Puss på röva alla goa <3




Thailand i mitt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0