små fötter

Ja små fötter det har jag inte men jag har väl inte dyng stora heller...korta breda är väl rätt beskrivning :) om nån nu vill veta!!! Men i alla fall så kan man ju undra varför det var status i Kina att ha små fötter...nu undrar jag...undrat klart!! Ja menar linda fötterna hela livet...alla chips kan ju inte ha varit i påsen på den som kom på den grejen, eller så var det nån mode guru som tänkte nu ska vi se hur många Kineser som hänger på den här "roliga" trenden. Hmmm ja det finns ju några ja menar Kineser, ja å uppenbart så fanns det ju några som hängde på trenden med små fötter oxå...Tack gode gud att jag slapp det, eller va säger ni???
 Jobbigt att klippa tånaglarna;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0