Söndag å strålande SOOOOL.

Godmorgon alla pigga snygga människor ;) I dag så var det väldigt gött å kolla ut genom fönstret...nån snäll männinska har hittat strömbrytaren å slagit i gång solen...Härligt.
Jag har funderat lite, ja jag vet...händer inte ofta...men nu ni. Jo så här tänkte jag ni vet hon Kensa hon som har typ 100 000 som läser hennes blogg varje dag...hon kan ju bara slänga in en bild på nått klädesplagg som hon tycker är snyggt å så..typ nått i från Hm och då får hon det plagget.
Tror ni att det gäller mig oxå?? Ja menar jag har ca 45-50 unika besökare varje dag ;) å skulle jag då skriva att dom har en SUPER  bra billig resa till Turkiet på Ving...ja då skulle kanske hälften av alla som har läst det kanske boka resan...ja menar ska inte Ving sponsra mig då tycker ni ? Måste nog ta reda på det här.... ;) 
 Ja nu har det brunnit klart i skallen för i dag tror ja..
 Ha en super bra Söndag.
 Sussie
 
 
 Bråten söndag morgon

 
 Gött som f_n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0