Fredag

I dag är det fredag...fredag 26....om två dagar har det gått 4 månader sen jag pratatde med min Stefan <3<3
Jag kan inte fatta att det här är mitt liv nu!!! det kommer nog jag aldrig att fatta.
Sjukt jävla liv!!!

Jag har i alla fall efter mycket om och men tagit mig till lagret för att börja med träningen igen...å det känns jätte bra, skönt att få köra slut på kroppen.

Elinor har dragit till Alanya å ska stanna där i två veckor med vänner. Hoppas eller det vet jag ju ...ha super bra snyggingar <3<3 ;)

I dag ska jag skjutsa Evelina till tåget i Degerfors, Eve ska till Göteborg å hälsa på Kristin.
Skööönt för henne <3<3

Så Ellen och Ida har jag tvingat att bo hemma med mig ;) skulle även tro att det kommer att ramla in några fler av deras kompisar :) å det är bara kul.
Skönt med folk i huset.

Ska umgås lite med goa Ulla och Lena på Lördagen, kankse blir en sväng till Noramarken.
Allt beror på hur dagen kommer vara..
Hoppas på att det blir ok i helgen trots allt.

På söndag fyller våran gooa Elinoris 19 år <3<3
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0