Lördag

I dag har dagen varit "bra" så skönt <3
Vi Evelina och jag började dagen med att åka på lite olika loppisar, lite fynd blev det allt :)
Sen åkte vi hem å fixade lite, sen kom Linda med familj å hälsade på...dom har en liten skrutt som är 2 små månader <3 Lilla goa Ville <3
När dom åkt så kokade jag klart körsbärssaften som blev väldigt god.

Vi hade bestämnt att vi skulle grilla å helt plötsligt så kom solen :)
Ellen och Ida kom hem, dom var sugna på lite grillat å Eve ringde å bjöd Pezo på mat.
Såå trevligt och gott var det.

Sen har vi haft lilla goa Louise här hela dagen <3 det är så mysigt att ha småbarn i huset å just nu ligger hon sover så gött i min säng <3 ska snart gå upp å kramas lite <3

I morgon ska jag ha besök av goa Mickaela som jag är kontaktperson till, det ska bli så mysigt vi ska fixa liet käk å bara hänga <3

Stefan har varit med hela dagen å det är nog det som har gjort det till en bättre dag <3
Du finns i mitt huvud hela tiden...hela tiden <3
Sakanr dig så jag går sönder <3
Älskar för alltid.


Lilla lousie när hon var bebis och jag när jag var typ 40 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0