Torsdag.

I dag så slutade jag tidigt åkte hem å gjorde det vanliga " rycket "...ja det är väl nått som alla brudar vet vad det...städa av lite snabbt å fräscha till, gött det behövdes...men det märkliga är att allt som behövdes göras fanns kvar när jag slutade fast alla andra familjemedlemmar var hemma..hmmm konstigt det kan bli. Men det var ju skidåkning på tven å jag menar det går ju absoluuuut inte att missa...näää absolut inte ;)
Ja ja men nu är det gjort.
Fick med mig goa Ebba Persson från jobbet, hon skulle mä hem.
När vi kom hem så bakade Elinor och Ebba jätte gott fika bröd.
Efter ett tag så kom det folk som skulle klippas och slingas, så då kom ju fikat väl till pass <3
Det var söta Vilda med mor och Björn som kom hit å blev snyggare ;)
trevligt trevligt.

ha en bra kväll.
Kram kram



<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0