Torsdag eller!!!!

Ja man blir helt dagvill...men det är väl som det ska vara :)
I dag så kom nog alla sömn i kapp mig...sov till 11 å va i alla fall helt död.
Helt sjukt...i dag när jag gick i för att bada så tyckte jag att det var en tjej som kollad lite extra på mig, det var Martina Agustsson som var nere med sin familj ;) så vi solade och badade med Tomas, Martina och deras små barn. Kul kul...
I morgon kl 15 går färjan för oss, då ska vi ta oss till Koh jum sen efter det får vi se vart näsan pekar. ha det bra alla.
Puss å kram till världens bästa barn <3<3
Love.




Duger som utsikt ;)


Thai översättning


I sin enkelhet, för den här resturangen är väldigt enkel...men det kan vara Phi Phi´s bästa.
Sååå sjukt god mat som sjukt billigt.
Åker ni till Phi Phi så ska ni äta på Garlic resturang.
Garlic har fått priser för deras mat, efter Tsunamin så var det ett Svenskt företag som hjälpte till att bygga upp resturangen igen.







Kolla priserna...dela med typ 5 :)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja världen är bra liten, ha nu en fortsatt bra semester och ät lite kyckling med cashewnötter och tänk på mig.... kram kram <3

2011-03-04 @ 17:17:39
Postat av: Tordan

Hej hoppas ni kommer hem eller stannar ni kvar?vi var och tittade idag på 30km Damer i holmenkollen,kalla orkade inte riktigt, björgen fick iallafall stryk men det var en annan norska som vann(kalla fyra)ha det bra med solbrännan

/Tordan

2011-03-05 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0