Va händer??

I går var det våran sista dag på Koh samet å den hade dom sagt skulle vara jätteregnig men serni det var den då inte ;) Den var stekhet...phuuu..nog varmaste dagen. Thaiarna sa hela tiden att snart kommer det regn...nääära sa vi, som om vi visste!!!! HA där fick vi. Satan i gatan vilket oväder som bröt ut under natten eller morgontimmarna...har nog aldrig upplevet nått sånt förr.
Det small på vårat tak så jag trodde att det var kokosnötter som rasade ner för att det blåste så mycket, sen smattrade det så det lät som en kulsprutta. Jag kan ju lätt påstå att man INTE kunde sova...helt plötsligt så small det nått förjävligt-jag stog upp i sängen å bara skrek...tror nog att jag kissade ner mig oxå :) Ja sa till Stefan- Va faaan va det där???? Sen dröjde det en liten stund så säger Stefan -va blött det är i sängen NÄÄ det var INTE jag som kissade ;) Utan det hade gått hål på taket!!!!! eller rättare sagt huset delade sig i två delar!!!! Herregud...det rann vatten från ett hål i taket sen rann det efter väggarna oxå, jag smög till dörren för att kolla va som hade hänt...det var "bara" ett litet träd på ca 8 meter som hade blåst av i stormen å ramlat på vårat tak.
Trädet låg rakt över huset å hade slagit hål på huset eller det delade huset i två delar, det sprack helt enkelt...hahahaha jaa mycket ska man vara med om ;) Kan säga att vi snabbade oss därifrån i alla fall. Nu är vi på khaosan road, å det ska bli kul.
Puss på er.


Fint väder och ett helt hus ;)


Hål i taket...tur vi hittade en hink.


En liten bit av plantan som ville komma in.


Hmmm...


Regnet det bara öser ner ;) men men det kan man ju inte göra så mycket åt.


Khaosan Road. Såå Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0