Sorg..

Hur /vad är sorg?? Säkert väldigt olika för olika människor...det vet man ju.
För MIG...är det det värsta jag någonsin varit med om, jag har ju haft sorg förr..
men den här sorgen kommer aldrig försvinna helt.

Vi är inne på månad 5 sedan Stefan försvann från oss, det är sjukt!!!
5 månader av längtan efter nån som man inte får träffa igen.. hur kan man man genomföra en dag???
Jag har sagt det förr men värt att säga igen "kroppen är fantastisk"..

Jag fick en fråga av en person som har utländkst påbrå..personen undrade hur mina barn kunde gå ut å träffa vänner, skratta...ungefär som om livet var "vanligt"? Inget illa menat bara en enkel fråga, vi har ju olika uppväxt.  Jag sa: Om mina barn eller jag klarar av att ha "kul" i två timmar just nu så betyder det ju inte att man inte har sorg!!! Det har man hela tiden, det är två olika saker att skratta med munnen och med magen.
Om man just nu kan slappna av å ha roligt en stund så kan det ju vara så att man precis suttit i 4 timmar innan å knappt fått luft å bara vill lägga sig ner å ge upp....det kallas andningshål !!!

Sorg ÄR olika för ALLA <3<3

Saknar så jag går sönder <3

Är så eveigt lycklig för Stefans och mina fina flickor
<3<3<3
Dom betyder verkligen ALLT.

Ta hand om er i dag...i morgon kan det vara för sent <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0