Mitten av december...

Hej jaha då ska jag försöka mig på att blogga vi får väl se om jag har nått att berätta...
I dag händer då inget roligt, jo jag ska ju på julbord med jobbet i kväll, det kan ju bli trevligt :)
I veckan ska i alla fall Stefan å jag boka våran flyg resa från Bangkok
som ska ta oss ner till Phuket.
Hmmm...kanske ska tala om att vi ska till Thailand den 5 Mars och kommer åter 31 Mars.
Ska bli jätte skönt samtidigt som det kommer att kännas konstigt att inte ha barnen med sig, Evelina hon är på resande fot då, hon drar i början av Januari och kommer hem mitten av April...dom andra två huliganerna ska vara hemma å gå i skolan å hålla ordning på huset ;)
Ja ja det blir nog bra...å det är lite därför som Stefan (jajamensan han ska oxå få blogga) och jag ska försöka att skriva lite vad vi gör å vart vi åker.
Ha´de Sussie.


Kommentarer
Postat av: Peter Pettersson

Det blir trevligt att följa den här bloggen när ni är borta.

2009-12-09 @ 05:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0