Hej på er :)

Jag har varit lite slöööö...ska ta och lägga ut lite mer bilder så dom som vill kan få se ;)
Just nu så sitter Evelina, Kristin och Sofia fast i Jävla Helvetes Peking faaan :/
Air China gör inget just nu för att det ska bli lite lättare för dom som sitter fast i Peking.
Ja menar hur faan tänker dom...dom har bokat flyg till tjejerna 6 maj!!! men dom ger dom inget visum, inget hotell, ingen mat inte ens vatten. Dom ska alltså leva på flygplatsen som i filmen  The Terminal ;)....hur tänker man som kines då????
Jo det kan jag tala om...man tänker inte alls.
Jävla Air China...tur att jag inte är i Kina..eller kanske inte.
I morgon hoppas vi på lite svar PÅ ENGELSKA...annars så ska jag gå en snabb kurs i kinesiska eller vilket jävla språk jag ska prata..

Ja jag vet att jag svor mycket just nu, men det behövdes..tro mig.
Trevlig Fredag kväll.
puss på er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0