Lång fredag

Ja då har man gjort sin första arbetsdag då, å det var ju precis som om man inte hade varit borta alls :) men det ar väl så det ska vara. Jag gillar ju mitt jobb.
Lång fredagen spenderades framför tven med mina goa tjejer, Stefan var ju på kilsta, skräll!!!
Jag ska ta och lägga ut bilder från slutet av våran resa i Thailand, det funkade ju inte alls att lägga upp bilder när vi var i Bangkok, tråkigt som faan.
Jag har nu i all fall räknat i hop vad boendet och alla resor vi gjorde kostade.
Boendet för oss två i 24 natter kostade 4700 kr och all transport gick på 1700 kr ungefär.
Vi bodde super bra på alla ställen utom dom två första nätterna i Patong, det hotellet var så där.
Det roliga var att det var det enda som vi bokade hemifrån :) men men billigt som f-n var det...
I snitt tog det ca en halvtimme att fixa boende när vi kom till ett nytt ställe, sjukt smidigt.
Att ta sig i mellan öarna är super enkelt, alla fixar det jag lovar ;)
Ja nu är det bara att börja att jobba och spara...frågan är inte om vi ska tillbaka-utan frågan är NÄR.
Nästa gång så ska vi åka hela familjen.
I morgon så ska bilder in.
Påsk pussar till alla <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej.

Har följt din blogg om erat äventyr i Thailand. Underbara bilder, man blir ju sjukt sugen att åka dit. Var ju hur billigt som hellst med boende och allt det där.. / Madde Handell

2010-04-05 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0