smajl

ORAL B ...det här är inte ett reklam inlägg....
Men jag har köpt oral b tandborstar ;) känns som man har tagit en högtrycks tvätt å kört i käften, sjukt bra!!
så nu jävlar har man ett sånt där bländande vitt smajl ;) med raka tänder...not!!!!
Jag är ju en sån där som skulle behöva två tandställningar...men tydligen när jag var liten och gick hos min tandläkare Olle...så tyckte han att det var charmigt!!!! eller så var jag bara sjukt jobbig ...så han ville inte ha med mig att göra, så tror jag att det var. Så här sitter man med krokiga tänder och intalar sig att det är CHARMIGT...ja eller hur...man har ju för fan ögon i skallen...ska nog snacka med OLLE när jag kommer upp till Bollsta ;)
Men rent är det..



Borsta lungt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0