Valborg

Helt sjukt va tiden rullar på, nu är det första Maj i mörra!!! F-n det är ju snart höst igen ;)
Näraa ja bara skämta. I dag så ska jag ta å åka å kolla till badet i några timmar, det kommer säker att vara rätt lungt. Ska passa på att duscha å fixa mig lite där, sen bär det nog av till Lena för lite grill och vin...gött dä. Annars så är det lungt i Bråten för tillfället, det händer inte så mycket roligt faktiskt...För dom som inte vet så har ju ialla fall Evelina kommit hem i från Peking där hon satt fast i 8 dagar. Å det är väldigt skönt :) jag funderar starkt på att åka upp till Bollsta i Juni, skulle vilja gå på stads festen i Kramfors...brukar vara kul, man träffar massor med folk som man känner.
Nä nu ska jag ta å fixa matlådan .
Ha en skön valborg.
puss på röva.
sussie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0