Baka en kaka

Jaha torsdag morgon...i går så var jag pigg å sugen på att baka, ok, så jag slängde havregryn i mjölk för att få svälla över natten. Det var i går...i dag känns det inte riktigt lika kul :/ konstigt va fort saker ändras hmmm. Men nu är det bara att gå ut på konsum å köpa jäst å sätta i gång.
När klockan är "lunch" så står jag på lagret å svettas hur det nu ska gå...känns att jag hade jämnt bara lite mer vikter på i går på punpen, skönt? Nja...men men det går nog bra bara man blir lite varm så. Sen drar jag till jobbet för en jobbar kväll. I morgon min vänner så ska jag börja den riktiga nedräkningen här på bloggen, i morgon är det två veckor kvar till vårna resa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0