Grattis

Jag hatar kännslan av att vara trött å seg :( va fan man skulle ha ett litet gulligt piller som kunde ploppa i sig å vips så va man på topp igen...nån som har nått sånt eller? nä jag får väl nöja mig med vanligt kaffe...Pratade med Evelina på Fb i morse en sväng, dom är på väg ut med segelbåt å ska vara bort i tre dygn. Gött för dom, själv får man väl åka spark...nära jag ska inte klaga det är sååå fint ute ;) Nu ska jag i all fall göra nått bra av mitt liv...torka trappen...ja en del av mitt liv består av sånt. Sen så blir det till att dra till lagret för att köra lite easyline, gött. Som tur är behöver man inte bry sig om mat i dag för vi ska till felica Bodin som fyller år och där skulle dom bjuda på mat, tro om man kan ta med matlåda??? ;)
Så stora grattiskramar till Felicia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0