Söndags morgon

Sååå skönt när man vaknar innan resten av familjen. Kaffet påslaget mackor i brödrosten å lite små lampor tänt :) Gött som bara dän... Snart ska jag plinga till Evelina å höra om allt som dom har gjort, å det lär ju ta en stund ;) ska jag tro. Hon har hotat med att hon ska skydiva...hugedamej..men jag sa till på skarpen...att det gillar inte mamma Susanne, Ja å gud va det hjälpte att jag sa till...not!!! Hon är ju för fan på andra sidan klotet vi bor på...hmmm... ja ja men jag sa att hon fick inte tala om innan om hon skulle göra det, det hade jag inte klarat..då hade jah kissat på mig ( inte OK när man är 32½ ) ;).... eller??? Nu ska jag halsa kaffe bara för att se om det bränner i halsen :) jag tror jag klarar det...vi höress hörniii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0