Torsdag.

Hemma i dag oxå från jobbet...boring...men i morgon ska jag gå å iväg. Funderar på om man orkar göra nått eller om man ska sitta på röva hela dagen med datorn i knät. Nä nått nyttigt ska man väl hitta på. Jo just det jag leker ju polis ;) i november så var det nån som snodde vårna EU moppe å i går som ficka jag höra vilka det var som var inblandade på ett eller annat sätt...smarta ungdomar...not. Så i dag är stora samtalsämnet på Österledskolan hur man ska kunna hålla tyst om vem som verkligen gick in på våran tomt å hämta moppen. Ja ja det kommer snart fram. Jag har ringt runt till föräldrarna...men deras barn har ju inte gjort nått ;) nä så är det kanske ...eller kanske inte...vem vet!!


En ska som jag vet med säkerhet är att Elinor Bodin min dotter, inte ska få sminka sig själv när hon ska gå på statt.... ;)

snygging.




smink lektion på frisörlinjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0