03,29

03,29 då fick jag ett mess som jag vaknade av ( har telefon bredvid mig som väckare) ....vem kan det vara tro???? Jo det var ju Evelina, Tack för att du väckte mig i gryningen ;)  Jag tänket att jag svara i morgon, nä jag kunde ju inte låta bli så där låg jag kl halv fyra å messa, bra Susanne du ska ju upp klockan halv sex... ja ja det är ju bara att somna om, näää inte jag inte.
Jag har en hårig jävla katt som ska ligga i min säng-vid mina fötter å de är ju ok MEN det är ju inte så lätt att veta att katt f-n är där...när man har kännt med tåna ett par gånger å undrar vad det är som är i sängen ja då sitter kattfan i foten med alla huggtänder, lätt att sova...NOT
SÅ jag är rätt trött nu...Tack Eve jag skyler på dej ;) Puss på dig.

                                                                           


   trött susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0