Ett gött skratt :)

Min man Stefan är inte så haj på det här med att messa å sånt...han tycker att det ät bättre att ringa till dom man vill nått...ja så kan det ju vara. Men så kommer han med en fråga om ett tecken som många andvänder, Han undrar vad en trekant och en trea betyder <3  ???? Jag svarade att det är ett liggande härta. Va...jag trodde att det var en raket ;) jag skratta väldigt gött. Vadå det ser ju ut som en raket å det har ju nyss varit nyår *asg*   ja man lär sig nått nytt varje dag.
                                                             
                                                              <3 puss på´re Stebo <3


                                                                       
                                                   
                                                                             
                                               


Kommentarer
Postat av: Nathalie Posth

haha! det är inte lätt att hänga med:(

2010-01-19 @ 00:30:25
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: nikolina

kanon bra jobbat på träningen igår ;) Jag tror dock inte att dansen var något för mig, kordination och grejer.. haha jag får aldrig ihop det!

2010-01-19 @ 13:17:11
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0