Fredag.

Jaha å då va hälja här dä. I dag ska man infinna sig på Strandbadet kl:13.00 å jobbar till 20.30...kul.... ja ja folk som inte har rinnande vatten hemma måste ju få komma å tvätta sig på kvällskvisten :) I dag så ska jag vara VÄLDIGT duktig å träna på lagret innan jobbet, bra Susanne!
I gå var jag i alla fall å köpte ett par nya skor på Team sportia, de va den där Sofia F som lyckade tjata på mig ett par...fattar inte...hon har säkert provision på varje sko hon kränger...stackarn ;) ja menar man måste ju ställa upp hon fyller ju år å allt i dag. Grattis. Hon skulle bli JÄTTE glad om ni gick in å gratta henne på hennes blogg sida å framför allt så skulle ju hennes statistik skjuta i höjden ♥  www.lenasofia.webblogg.se gör nu det. GRATTIS FIA...Puss på röva :)


                                                                       
 En del av Sofia.


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så jävla mycket!! hua va gammal jag blivit.. Jag är en riktigt bra försäljare, grymt duktig på att lura på kunderna gammalt skit..hahhaa!!!

2010-01-29 @ 15:57:10
URL: http://lenasofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0